fredag 4. desember 2015

Desember i huset i hagen

På denne tiden pleier huset i hagen å være skrivestue (les: kontor for lærer som skal vurdere tekster). I år har jeg vedtatt at det skal være verksted for naturmaterialer som skal bli til noe i adventstida. I dag har jeg kost meg med sortering av kongler (ja, jeg har så mange kongler), sortering av andre naturmaterialer og laget noen kranser.

Bli med inn i verkstedet mitt. Her var det deilig å være. Man trenger nemlig ikke rydde opp når middagen skal på bordet.








Har du lyst til å lage en slik krans finner du oppskriften her.

Etiketter: , , , ,

1 Kommentarer:

Klokken 27. januar 2016 kl. 09:51 , Anonymous Malin Christin sa ...

Helt nydelig! En slik arbeidsplass trenger jeg sårt :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden