onsdag 2. desember 2015

Stjernenerding

Det er ingen hemmelighet at jeg er en stjernenerd. Jeg bare må brette stjerner. Ofte får jeg spørsmål om hva jeg gjør med alle stjernene.

- Eh, jeg pynter med dem, gir dem bort og selger dem, svarer jeg.

Det er jo begrenset hvor mange stjerner jeg trenger, det kan selv jeg være enig med. Derfor vil jeg i dag vise flere måter å bruke dem på.

Til å dekke bord:

Julaften
Førtiårsfeiring
Nyttårsaften
Sammen med naturmaterialer:





Og alle andre steder:

Som krans
I toppen av juletreet
På pianoet
Bare på gøy



Vil du lære deg å lage stjerner selv finner du steg for steg her.

Etiketter: , , , ,

1 Kommentarer:

Klokken 2. desember 2015 kl. 23:13 , Blogger Med kjæleik til livet sa ...

lekkert --- eg klarte ikkje å knekke den stjerne koden eg ;)

smilframonika

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden