mandag 12. oktober 2015

Planter og blomster

De siste årene har jeg, etter mange år uten grønne planter i hus, fått virkelig plantedilla. Jeg er ingen kjærlig planteeier og sverger til sukkulenter. De dør ikke om man glemmer dem en liten stund. Jeg har lenge fulgt med på Urban jungle bloggers, både på fb, blogg og instagram og denne måneden har jeg lyst til å prøve meg.

En salig blanding grønne planter og siste rest at Hortensiaen fra hagen. Jeg bare måtte ta dem inn før de ble ødelagt av kulde. På pianoet. Mitt favorittmøbel.






Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Klokken 25. oktober 2015 kl. 17:23 , Blogger merlecolibri sa ...

with musik plants are happy...
beautiful *

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden