fredag 28. november 2014

Tid for å tenne lys

Søndag tennes det første lyset og jeg vil dele noen av mine adventskranser med dere. Hjemme hos oss varierer vi nelig fra år til år. Det eneste som er det samme er forventningene og gleden over at adventstiden er i gang.

Krans tvinnet av eføy med fire lys inni. Her fungerer en hvilken som helst krans.

Enkel diy som du kjapt kan lage til søndag. Oppskrift her.

Bjørkekrans og julettrelysholdere.

Og har du ikke tid og ork til å lage adventskransen selv er magien like stor med en kjøpt.

Nyt fredagen!

Etiketter: , ,

2 Kommentarer:

Klokken 29. november 2014 kl. 11:06 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Vakre kransar!
Eg lagar forskjellige kransar frå år til år, eg også. Det er kos å førebu første julepynt ;)
Siri

 
Klokken 1. desember 2014 kl. 08:33 , Blogger Unknown sa ...

Så fine:)
Her er det og forskjellig fra år til år:)
Begynner og bli noen adventsstaker i julepyntkassen:)
Noen lager jeg selv, noen er kjøpt, og vi har en i stua og en på kjøkkenet hvert år:)

Koselig med advent!

Ha en fin 1.desember!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden