mandag 3. november 2014

DIY - Stjerne i skinn


Det er vel ingen tvil om at jeg lider av stjernemani, og i dag har jeg tatt den litt lenger. Jeg har laget skinnstjerner etter modell av en flat papirstjerne.


Du trenger:
en eller flere stjerner som mal (jeg brukte to ulike størrelser).
skinnrester (Søstrene Grene har rimelige rester)
blyant
saks
tau
hullmaskin
symaskin

Legg stjerne på dobbelt stoff (du kan både ha innsida eller utsida som forsiden på stjerna) og tegn rundt.

Slik ser det ut når du har tegnet.

Sy langs linjene rundt hele stjerna.

Klipp rundt stjerna.

Om du skal henge dem opp, lag hull med hullmaskin.
Sett i tau.



Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 3. november 2014 kl. 19:51 , Anonymous Anonym sa ...

Så utrolig fine de var! Flask at jeg har en gammel skinnveske på lur ;)

 
Klokken 3. november 2014 kl. 22:22 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Smart, flott og dekorativt! :)
Siri

 
Klokken 4. november 2014 kl. 00:03 , Blogger Unknown sa ...

Lekkert!!
Og gøy og lage sin egen pynt ♥

 
Klokken 4. november 2014 kl. 16:44 , Blogger Lite hi sa ...

Hei på deg!

Så flotte stjerner du lager! Kjempefine alle sammen. Kjempekjekt når man kan lage noe selv.

Smil fra Lite hi

 
Klokken 4. november 2014 kl. 19:29 , Anonymous Elisabeth - Kreative innfall sa ...

Fine stjerner! :)) Kjenner lysten etter å lære meg å sy på symaskin når jeg ser prosjekter som dette :) Ønsker deg en fin kveld :)

 
Klokken 7. november 2014 kl. 17:54 , Blogger balbinus sa ...

Så fine stjerner !!!! Tak for DIY :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden