onsdag 24. september 2014

Klubbkveld

Jeg er så heldig at jeg er en del av flere venninneklubber, og i går var det naboklubben som skulle komme til meg.

I og med at jeg er inne i en eple-periode var det naturlig å deke bordet med epler i steden for blomster. Og mye billigere. Eplene er fra egen hage og det finnes fortsatt kilovis i kjøleskapene våre.



Jeg har dekket med serviset vi fikk til bryllupet vårt, Vieux Louxembourg. Og linduk og linservietter. Som dere kan se er jeg ikke opptatt av at linen skal være strøket. Det finnes morsommere ting å bruke tiden på.



Ute på terrassen ligger alle nedfallseplene og er fuglemat. Erfaringsmessig blir det tomt i løpet av høsten. Perfekt når ting kan være både til nytte og estetisk glede.


Jeg kan ikke love at det er høstens siste eplestyling, men jeg kjenner på meg at stjernene frister mer og mer. Stjernenerd som jeg er.






Etiketter: , , ,

4 Kommentarer:

Klokken 25. september 2014 kl. 07:50 , Blogger reSIRIkulert sa ...

For eit hærleg bord å koma til! Flotte epler og ellers ikkje for mykje stæsj ♥
Smart å servera fuglane på slik måte; eg har ikkje kome på at eg kan legga nedfalleplene på fat slik.
Siri

 
Klokken 25. september 2014 kl. 09:35 , Anonymous Anonym sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
Klokken 25. september 2014 kl. 12:46 , Blogger Wenche/chawo sa ...

For et flott bord og du har rett hvorfor skal linduken se perfekt ut bestandig.

 
Klokken 25. september 2014 kl. 19:33 , Blogger Den første løvetann sa ...

Så kult med epledekorasjonen utfor. Et god tips :)
Elsker at du ikke bruker tid på dukstryking. Finnes viktigere ting i livet. Tommel opp!

Ha en fin kveld!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden