onsdag 25. desember 2013

Vår julaften

Julaften ble feiret hjemme hos oss med min søster og familie og mine foreldre på besøk. Sigurd og kusine Oda stjal showet med å danse, klemme og vise like stor glede ved å gi gaver til andre som å få selv.


Årets bord var dekket med rødt og hvitt, svibler og granbar. Jeg ville ha litt av den nordiske julefølelsen.



Serviettene er kjøkkenhåndkler.  Og jeg måtte selvsagt ha stjerner på bordet. Er man #stjernenerd så er man #stjernenerd.




Og så kom mørket og gjestene.


Etiketter: , , , ,

2 Kommentarer:

Klokken 25. desember 2013 kl. 19:26 , Blogger Den første løvetann sa ...

Herlig par øverst der :) God jul til deg og dine!

 
Klokken 25. desember 2013 kl. 20:41 , Blogger Pernilles Interiørsysler sa ...

Så lekkert dekket bord!
Kjempesmart med kjøkkenhåndklær til servietter :)
Elsker de stjernene jeg og...

Søte små barn som koser seg.
Kos deg videre i julen, klemmer.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden