mandag 9. desember 2013

9. desember - jakten på julekortet

Eller; hvordan få fire barn til å være hjemme samtidig og mens det er dagslys, være friske og være i humør til å bli tatt bilde av og muligens se samme veien i alle fall ett par ganger. Jeg startet prosjektet for noen uker siden, men alle disse overstående har ikke lykkes før i går.

Nå skal jeg ikke vise årets kort. Det skal jeg spare til de som får det i postkassen. Men siden jeg tok noen hundre bilder kan dere jo få se de som ikke nådde helt opp.

Far fikk jobben med å stå bak fotografen og få dem til å smile. Han stod like mye ved siden av og så også sitt snitt til å kaste snøball. Samarbeidsvillig fyr.


- Stopp, sier Sigurd!


Noe er ustyrtelig morsomt. Evt tar storesøster livet av broren.


Tatt av vinden og lite fokus på fotografen.


- Hallo!
- Jeg står her, altså!


Som en liten kuriositet. Genseren eldstejenta har på seg hadde jeg på klassebilde i sjuende klasse. Mariusgenseren som yngstejenta har har min farmor strikket til meg for tretti år siden. Noen ting går aldri av moten.

Etiketter: , ,

3 Kommentarer:

Klokken 9. desember 2013 kl. 16:01 , Anonymous Anonym sa ...

Herlig gjeng❤️

 
Klokken 9. desember 2013 kl. 22:20 , Blogger Elisabeth sa ...

Herlig gjeng med stor søskenlikhet :)Jeg jaktet på julekortet i går, med mer eller mindre hell.

 
Klokken 16. desember 2013 kl. 19:32 , Blogger Kine sa ...

Så nydelige barn du har! Virkelig et fint firkløver :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden