torsdag 5. desember 2013

5. desember - perl et juletre

Egentlig skulle jeg publisere dette innlegget fra København, men siden værgudene har bestemt seg for å vise seg frem i dag sitter jeg godt plassert i sofaen med kaffekoppen og venter på Jul i Svingen. Det er i alle fall varmt og hyggelig her selv om det ikke er som København.

Yngstejenta har fått dilla på å perle. Igjen. Nå er det juletrær som produseres. Søte, små trær (som selvsagt kan lages størres om man vil. Bare å bygge på.). Du trenger Naba-perler, perlebrett av type firkant, bakepapir og strykejern. Og dette mønsteret.


Jeg ser for meg at disse er perfekte som bordkort. Eller bare som pynt, enten på treet eller andre steder.


Ha en flott torsdag i vinden!

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 5. desember 2013 kl. 18:37 , Blogger tempo.dk sa ...

Synd at det ikke blev København for dig denne gang. Tak for at du deler mønsteret på de fine juletræer. Tror jeg skal se, om jeg får nogle af mine familiemedlemmer med på en perleaktivitet - det er så hyggeligt.

 
Klokken 5. desember 2013 kl. 19:03 , Blogger ReVinyl sa ...

Ja, disse må vi lage!
Takk for diy :)

Siw

 
Klokken 5. desember 2013 kl. 19:13 , Blogger Venke Synnøve sa ...

Takk for tips...jentungen på 6 år har allerede perla eit,grønnt med kuler og stjerne på :)
Ha ei fin adventstid :)

 
Klokken 5. desember 2013 kl. 22:09 , Blogger linn sa ...

huff, dette veret! kjenner eg blir litt dårleg berre av tanken på å gå glipp av ein Køben-tur! håpar dykk finn ei løysing på det... sjølv droppar eg ein tur over fjorden i morgon, kjedeleg, men ikkje like "dramatisk"

kjempefine tre! dei må me prøve

ha ei god helg!

 
Klokken 6. desember 2013 kl. 18:20 , Blogger Høytrykk sa ...

Disse må lages! Takk for mønster.

Ha en fin helg - selv om det ikke ble Køben.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden