onsdag 4. desember 2013

4. desember - kreativt selskap

På skolen hvor jeg jobber er vi flere bloggere. Ikke mindre enn seks av oss blogger med jevne mellomrom om interiør, forfatterskap og det vakre rundt oss. Selv er jeg alltid glad i å oppdage nye mennesker og derfor vil jeg dele mine fine kollegaer med dere.

Skrinet mitt har en arbeidskapasitet av det uvanlige. Hun får fikset og ordnet så mye at jeg av og til blir anpusten. Og hun har et veldig gjennomført hjem. Svart og hvitt er stikkordene. Den dama har sansen.



Vidunderleg er virkelig den søteste. Hun har små og store prosjekter på gang og er like hektet på stjerner som meg. Hun har laget den fineste adventskalenderen til sine elever. Noe helt annet enn meg som kjører safe med sjokoladeplater. 



Frøkenliten er min gode kollega i kunst og håndtverk. Full av gode ideer og gode kunnskaper om de utroligste teknikker. Hun blogger om små og store ting. Interiør, mat, hage og huset familien kjøpte for noen år siden og som har gjennomgått store forandringer.



Haugefliden er en blogg som min kollega driver sammen med en venninne. Begge de flotte damene har bakgrunn i husflidslaget og blogger om husflid, natur, reiser, lokalhistorie og det vakre i verden. En flott blogg, litt annerledes enn de fleste.


Agnes Matre er arbeidsplassens forfatter. Hun debuterte i fjor med boka Stryk meg over håret og jeg tror det kommer mer fra den kanten. Jeg var så heldig å få være med Agnes i prosessen bok til manus. I bloggen finner man litt av hvert som Agnes tenker på.


Fine folk som jeg gjerne vil at dere også skal få hilse på.


Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 4. desember 2013 kl. 22:52 , Blogger Skrinet mitt sa ...

Så søt du er <3<3<3
Tusen takk for fine ord,
love you!

 
Klokken 4. desember 2013 kl. 23:18 , Blogger Hauge sa ...

Elevane mine hadde i kalenderen sin i dag at dei skulle tenkja på nokon som trong å høyre kva dei var gode til, eller berre eit kompliment som var gjennomtenkt. Avsluttende kommentar var at kompliment som kjem frå hjarta og som er gjennomtenkt, dei er ofte dei som betyr mest. Skulle nesten tru du var med på kalenderen i 8b i dag. Tusen takk!

 
Klokken 5. desember 2013 kl. 07:14 , Blogger frøkenliten sa ...

Så snill du er! Tusen takk for fin omtale <3

 
Klokken 5. desember 2013 kl. 08:36 , Blogger Høytrykk sa ...

Så koselig innlegg! Tipper kollegaene dine er like fornøyd med deg som du er med dem.

Ha en fin dag!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden