fredag 13. desember 2013

13. desember - ungt besøk

Jeg har hatt hyggelig besøk i dag. Fra Haugaland vidergående skole, interiørkonsulentelever. De har om interiørblogger og styling, og jeg har fortalt dem om meg, bloggen min og hjemme mitt. De fikk også anledning til litt speedstyling. Tre ulike miljøer ble stylet i rekordfart.

Her ser du elevene under arbeidet og de ferdige resultatene.

Eget arbeid foreviges.


- Skal vi flytte på den puta, tro?



- Hva skal vi flytte på, tro?




Veldig moro å se hvordan andre bruker mitt hjem og hva de finner på.

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Klokken 14. desember 2013 kl. 10:36 , Blogger Ingun sa ...

Flotte bilder og god jul!
Klem
Ingun

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden