tirsdag 10. desember 2013

10. desember - toner til natta

Egentlig er jeg stillhetens kvinne. Det vil si, jeg kan prate og mer til, men bakrunnsstøy, som musikk, når jeg ikke er alene i rommet/bilen vil jeg helst ikke ha noe av. Men når natta kommer, huset sover og jeg endelig kan rette prøver - da er det godt med musikk.
 
Juletentamen minner meg om Himmel på jord. Himmel på jord minner meg om juletentamen. Og litt fred på jord og i huset vårt. Pcen, tekoppen, noe å spise på og Kurt Nilsen. Super kombo.
 
I skrivende stund ser det slik ut hos meg:
 
 
Håper du også vil nyte min favoritt!
 

 

Hva er din julesangfavoritt?

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden