tirsdag 19. november 2013

#stjernenerd

Jeg var så heldig at jeg knakk stjernebrettekoden i fjor og det har vært til stor glede for meg (og muligens til irritasjon for de rundt meg som ser meg med papirstrimler og saks over alt). Jeg har nemlig fått dilla på det at helt vanlige papirstrimler blir til et kunstverk.




Har du også lyst til å prøve deg? Her finner du innlegget mitt om hvordan du brette stjerne, også kalt german star, steg for steg. Og papir kan du enten kutte opp selv eller s så har de godt utvalg hos Søstrene Grene, TGR eller Panduro.

 
 
Og lurer du på noe ta kontakt. Jeg har til og med veiledet via telefonen. ;)

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 19. november 2013 kl. 14:12 , Anonymous Maries smak sa ...

De er så fine!
Jeg fant innlegget ditt fra i fjor i helga, og nå er jeg blitt hekta jeg også :)Veldig kjekt at du deler :)
Har til nå klippet strimler selv, men tror jeg må få kjøpt meg strimler, det er jo brettinga som er gøy!

Ha en riktig god tirsdag :)
Klem fra Marie

 
Klokken 19. november 2013 kl. 18:37 , Blogger Unknown sa ...

Jeg prøvde hundre ganger i fjor, men fikk det ikke til... gr... kanskje jeg skal prøve igjen, hiihi:)) De er jo så fine ♥

 
Klokken 20. november 2013 kl. 00:21 , Blogger Unknown sa ...

For en koselig førjuls syssel ;) skal absolutt prøve meg på steg for steg forklaringen ;) tusen takk.
Klem Helene

 
Klokken 20. november 2013 kl. 13:06 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Jeg begynner å få teken på det selv :-)
De er jo så stilige!
Og du, du må vel snart ha rekord i stjernebretting :-)
Ha en flott stjernebretting dag!
Klem

 
Klokken 20. november 2013 kl. 19:36 , Anonymous Anonym sa ...

Eg bruker gaveband i ulike fargar og storleikar. Kjempefine på bordet, på treet...

 
Klokken 20. november 2013 kl. 23:18 , Blogger Tove Kristin sa ...

Artig at du minte meg på,disse stjernene, Skal på er gammedags marked og lager'noen' Har lagt en link fra deg til meg på oppskriften du linker til, håper det går greit. Har kost meg masse inne på bloggen din...Så masse, masse flott og inspirerende. TAKK <3

 
Klokken 24. november 2013 kl. 10:46 , Anonymous Benedikte Duøy sa ...

Etter en kveld alene hjemme og litt frustrasjon kan jeg nå brette stjerner. Endelig! Takk :-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden