mandag 21. oktober 2013

Lånt glede!

Da jeg speedstylet lørdag fikk jeg låne det jeg trengte hos sporty messeutstillere. Jeg samlet inn litt mer enn jeg trengte, men vi hadde jo lært av dommerene at man skal alltid pøse litt på for så å skrelle bort etterpå.

Disse tingene ble igjen på bildet mitt:

Helt siden Hysj sin første kolleksjon ble lansert i juni har jeg siklet på flere av bildene, så det var selvsagt at et av bildene skulle med i stylingen. Og bildet passet jo perfekt til tema design og blomster. Jeg anbefaler å la seg friste inne hos Hysj. Det er jo snart jul.

Den store glassvasen var fra lobelia.no. Perfekt til litt løse buketter.


Messens kuleste stol fikk jeg låne av utstillerene Knudsen Berg Hindenes. Morten & Jonas. Stolen er en prototype og en skulptur med sin kule form. 


Den andre stolen, som ikke synes på bildet fikk jeg låne av TiT Art&Design.


Alle blomstene og gråpapiret kom fra Toneblomst. Tulipaner og olivengreiner (med oliven) var en fin kombinasjon. Marmorbrettet lånte jeg fra Nordisk Rom og den kule saksa med skinhåndtak kom fra Kanel.


Lysestakene og Skaugum-bestikket lånte jeg fra Glass-Thomsen. De hadde utrolig mye flott og tidløst. Glassene lånte jeg i messens champagnebar. De hadde forøvrig herlig champagne. Tallerkenene lånte jeg av Nordisk Rom. Den kule marmorstaken fant jeg på TiT Art&Design.


Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!

Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 21. oktober 2013 kl. 23:23 , Blogger ReVinyl sa ...

Masse grattis igjen!
Så morro :)

Sikler på det trykket av HYSJ.
Det er utrolig vakkert!

Fin ny uke te dæ! :)
Siw

 
Klokken 22. oktober 2013 kl. 08:30 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Gratulera så masse med tittelen :-)
Knallflinke du!!
Masse flott du fekk låna te stylingen.
Ha ein fine dag!

 
Klokken 22. oktober 2013 kl. 08:40 , Blogger Designlykke sa ...

Gratulerer igjen. Veldig fortjent så flink som du er!
Stor klem Henriette

 
Klokken 22. oktober 2013 kl. 09:05 , Anonymous Monica/Twist sa ...

Hei Marie!
En virkelig vakker styling! Fortjent 1 plass! Stylingen din inspirerer meg! Virkelig!
Det var forresten veldig hyggelig å bli litt kjent med deg i Bergen! For noen morsomme minner vi tar med oss;)! Ønsker deg en super fin uke!
Klem Monica

 
Klokken 22. oktober 2013 kl. 10:21 , Blogger tonje boganes sa ...

Gratulerer!!
Nydelig stylet! Elsket det, rett og slett.

Ønsker deg en fin dag
Klem Tonje

 
Klokken 22. oktober 2013 kl. 10:54 , Blogger Kari sa ...

Så stas. Grattis :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden