søndag 8. september 2013

NIB-utfordring - mykje lys og myke pledd

Det er ny måned og ny utfordring hos NIB. September byr på høst, tente lys og myke tekstiler. Jeg er et sofadyr som fyller sofaen med bøker, blader, kaffe, skinn, pledd og det jeg måtte trenge når det er høst. Strikketøyet er aldri langt unna og selvsagt må jeg ha tente lys. Og gjerne noe å bite i. Plommene våre er klare og jeg bare måtte ha plommer med på bildene. Og selvsagt er mine farger som høsten. Jeg elsker jo høsten!



Når bakteppet er vindu er det ikke alltid like lett å skape rolige motiver. Men, jeg har lært meg å forholde meg til at vi har et vakkert maleri som forandrer seg etter årstiden. Dog skulle jeg ønske at noen malte det gule huset hvitt. Host!



Far min var innom en tur og kikket skeptisk på sin datters siste krumspring. Plommer utover gulvet! Alt hans eldste datter finner på, liksom!


Jeg melder dette innlegget på Interiør- og boligmessens speedstylingkonkurranse. Botanisk som den er.

Etiketter: , ,

16 Kommentarer:

Klokken 8. september 2013 kl. 18:44 , Blogger nr.15 sa ...

Fantastisk bidrag! Det oser høststemning det, tross att vi har hatt 20 grader idag;)
Veldig koselig å treffe deg idag:)

Må forresten le av det gule huset;)

Klem

 
Klokken 8. september 2013 kl. 18:49 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

Så fint bidrag, det er høst i disse bildene. Ja, våre kjære undres ofte på hva vi finner på av rare ting for denne bloggen vår. He he . Koselige sofakrok dette, lykke til. Klem fra Ann Elin

 
Klokken 8. september 2013 kl. 19:27 , Blogger Hauge sa ...

Eg har tre forskjellige oransje hustak rundt meg.

Fint bidrag! Lykke til!!

 
Klokken 8. september 2013 kl. 19:40 , Blogger frøkenliten sa ...

For en stemning! Så koselig du har gjort det. Flinking :)

 
Klokken 8. september 2013 kl. 20:54 , Blogger Unknown sa ...

Herlig høst i stuen!!
Og jeg måtte le av siste bildet, lurer på hva folk tenker om oss innimellom, hahaha:))

Lykke til ♥

 
Klokken 8. september 2013 kl. 22:32 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Herlig stemning og flotte kontraster:))
Klem Siv Mette

 
Klokken 9. september 2013 kl. 11:14 , Blogger Marthe sa ...

Jeg ble rett og slett fanget av bildet ditt inne hos NIB- og her var det enda flere UTROLIG vakre bilder! Masse lykke til :-)

Klemmer fra Marthe

 
Klokken 9. september 2013 kl. 17:16 , Blogger Tins roser sa ...

Sååå utrolig supert bidrag...varmt, kreativt og hjemmekoselig. Lykke til!

 
Klokken 10. september 2013 kl. 09:35 , Blogger Barkeblikk sa ...

For et skjønt og herlig bidrag! Annerledes :-) Lykke til til deg! Klem fra Monica.

 
Klokken 10. september 2013 kl. 21:21 , Anonymous Kari sa ...

For et flott og inspirerende bilde! Jeg likte spesielt godt gulvteppet ditt og lurer på hvor det er fra?

 
Klokken 11. september 2013 kl. 09:25 , Blogger JEG og libellen. sa ...

Dette må jeg bare kommentere.
FANTASTISK!!
Herlig bilder og ikke minst bildet med din far.
Lykke til, det må bare gå hele veien.

 
Klokken 13. september 2013 kl. 22:39 , Blogger marie sa ...

Teppet er fra Living.

 
Klokken 16. september 2013 kl. 07:30 , Blogger Unknown sa ...

nydelige bilder!

 
Klokken 24. september 2013 kl. 20:24 , Blogger Gårdsjenta sa ...

så herlige bilder! likte godt det siste også. hehe. kjenner igjen det med familie som tror du er blitt litt smågal når man løper undt og styler.. :P

legger meg til som følger hos deg, moro å finne nye blogger! :)

 
Klokken 27. september 2013 kl. 19:10 , Blogger Hege Morris sa ...

Nydelig! Lykke til!
klem hx

 
Klokken 4. april 2014 kl. 12:29 , Blogger Telinet Energi sa ...

Takk for at du bidro i NIB-Konkurransen vi sponset. De plommene så deilige ut!

PS: Beklager at vi er så sene med å takke..

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden