søndag 15. september 2013

Eg, ein speedstylar?

Interiør- og boligmessa søker en interiøbloggestylist som kan speedstyle. Jeg er litt usikker på om jeg er det de søker, men det er jo alltid moro å være med på slikt. Jeg er typen som tenker og tenker, altså ikke noe som har med speed å gjøre. Men skitt au. Dagens bilder er virkelig speeda. Det skal jeg ha.

Planen var å bruke nyper og greiner og rognebær og litt til sammen med noen planter, men så kom regnet og alt ble vått ute og det ble liksom ikke slik jeg ville. Så da tok jeg en tur i carporten. I går, da jeg kom fra kino, stod det nemlig en kul og grønn kiste i carporten min. Jeg lurte veldig på hvor den kom i fra, men tenkte at det er min carport og min kiste.

Jeg løftet på kista, hang opp den uendelig vakre spyleslangen vår som er lappet, fant ei gammel trillebåre i tre, hentet de nye støvlene mine, saks og tråd og tok turen til epletreet. Jeg hang noen grener opp på treet (man må jo stelle med treet) og klippet av noen av dem slik at de ikke skulle knekke. Så plukket jeg lommene fulle av nedfallsfrukt og fylte kista med greinene og epler og strødde noen epler på gulvet. Vi snakke speed!

Og oppgaveteksten sier botanikk, og jeg har tolka det på min måte. Muligens litt mer utenfor oppgaven enn hva jeg tillater mine elever. Men pyttsann!



Tusen takk til min kjære venninne som ser skrot i det jeg synes er skatter. Både kiste og trillebåra er fra henne. 

Etiketter: ,

15 Kommentarer:

Klokken 15. september 2013 kl. 19:07 , Blogger Unknown sa ...

Så høstlig og fint, liker det! Må få meg slike støvler skjønner jeg. Det regner på tvers :P

 
Klokken 15. september 2013 kl. 19:21 , Blogger Den første løvetann sa ...

Kjempefine bilder!
Liker spesielt den røffe murveggen som bakgrunn. Passer godt sammen med skattene dine :D

Lykke til i konkurransen!

Mvh
Ingrid

 
Klokken 15. september 2013 kl. 19:25 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

Nydelige høstbilder, så fint med den grønne kassa og eplene...Koselig...Ha ein fin høstkveld, for nå er den her, det blåser og regnet pisker på ruta...;O)Klem fra Ann Elin

 
Klokken 15. september 2013 kl. 19:56 , Blogger Fargebarn sa ...

Kult bidrag! Synes du er flink jeg. Her er det heller ikke no speed i det jeg foretar meg, men jeg trives med å være en tenker...en laaaaangsom tenker...hoho

 
Klokken 15. september 2013 kl. 21:21 , Blogger Øyeblikk sa ...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Eg likar!!! Styling er ikkje noko for meg, blir like imponert kvar gong når flinke bloggerar (eller andre) set saman stilleben. Og så speed styling då... Eg må tenka lenge på ting, og er livredd for å gjera feil. Speed styling er ikkje noko for meg. MEN eg veit kva eg likar, og dette likte eg!

Skal du til Bergen på Bolig- og Interiørmessa?

Klem Eli

 
Klokken 15. september 2013 kl. 21:36 , Blogger Øyeblikk sa ...

Jepp, eg skal :) Og eg gleder meg veldig! Set meg på flyet fredag ettermiddag med retur i 14 tida søndag. Har booka meg inn på Terminus. Kjekt om du er med!!

 
Klokken 15. september 2013 kl. 23:12 , Blogger smileull sa ...

Ein stylar på speed? Lekkert var det i alle fall. Flott komposisjon. Vakre fargar. Og utruleg flott lys!

 
Klokken 15. september 2013 kl. 23:12 , Blogger smileull sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 15. september 2013 kl. 23:22 , Anonymous Anonym sa ...

Bildene innbyde t slang Bente :-).
Pass på eplene dine.
Kjersti

 
Klokken 16. september 2013 kl. 11:02 , Blogger Stines Hjem - Livet på landet sa ...

Herlig! Digger det :)

 
Klokken 16. september 2013 kl. 21:33 , Blogger Siddis back home sa ...

Det var et nydelig bilde! Ha en fantastisk høstuke hos deg!

 
Klokken 17. september 2013 kl. 01:31 , Blogger Designlykke sa ...

NYDELIG!!!

 
Klokken 17. september 2013 kl. 22:34 , Blogger Kvit balkong sa ...

Liker! Liker! Liker!

 
Klokken 2. oktober 2013 kl. 20:21 , Blogger tonje boganes sa ...

Elsket bildene dine! Gratulerer så mye med finalistbildet!

Klem Tonje

 
Klokken 9. oktober 2013 kl. 21:52 , Blogger Hege Morris sa ...

Gratulerer saa mye!!! Velfortjent!!! Masse lykke til!! hx

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden