mandag 26. august 2013

Vaksen!

I dag er det min dag. Og siden de førti ble feiret stort sammen med mannen i juni ble det en rolig feiring med egne barn, mannen, foreldre, svigers, søster med familie og svigerinne med familie. Bare noen få og utvalgte. Knis.






På menyen var først krabbe som svigerfar hadde fikset. Så var det cupcakes fra eldstejenta.


Eplekake fra egen hånd.


Og juksepavlova med kjøpemarengs og alt for mye krem.


En finfin dag!

Da var det bare å gå på med friskt not. Konfirmasjon lørdag!

Etiketter: , ,

8 Kommentarer:

Klokken 26. august 2013 kl. 21:12 , Blogger Øyeblikk sa ...

Gratulerer så mykje med dagen du vakre kvinne! Heldig med været må eg sei, du har nok vore snill i år :-)

 
Klokken 26. august 2013 kl. 21:30 , Blogger Den første løvetann sa ...

Gratulerer så mye med dagen!

 
Klokken 26. august 2013 kl. 21:50 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Gratulerer så mye med dagen!

 
Klokken 26. august 2013 kl. 22:01 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så masse med dagen,flott pynta bord:)

 
Klokken 26. august 2013 kl. 22:51 , Blogger Unknown sa ...

Gratulerer med dagen, så tøft du har dekket det :)
Liker sånne kjappe enkle løsninger på kaker!
Klem

 
Klokken 27. august 2013 kl. 07:57 , Blogger Elisabeth sa ...

Gratulerer så mye! Og jammen var du veldig heldig med været :)

 
Klokken 27. august 2013 kl. 12:07 , Blogger Unknown sa ...

Gratulerer så mye!:))
for en deilig terrasse/hage! og for et herlig dekket bord! tenker det var lett å kose seg der;)

 
Klokken 27. august 2013 kl. 12:15 , Blogger Unknown sa ...

Syns bare jeg måtte si at jeg nå har bladd meg gjennom maaange av dine eldre innlegg, og lagret flere inspbilder;) digger stilen din! kjekt at du deler:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden