søndag 2. juni 2013

Sommerkos

Hver gang jeg møter bloggere, sånn i rl, blir jeg overrasket over hvor mange hyggelige damer (ja, jeg møter sjelden bloggemenn) som blogger. Ujålete, smilende, hyggelige å prate med, pratsomme og fulle av energi. I går møtte jeg 49 bloggende damer. Noen fikk jeg snakket mye med, noen kjente jeg fra før, noen fikk jeg pratet litt med og andre fikk jeg bare smilt til. Ja, det var mange smil i går. Smil som ble sendt fra ansikt til ansikt. Og latter og lyd. Og vind. For oss Haugalendinger var været himsligt. Og siden jeg hadde tatt på pelsen (som den dårlige motebloggeren jeg er har jeg selvsagt ingen bilder av meg selv) ble det en grei opplevelse for min kropp.

Karianne, med bloggen Mittsitt, hadde, sammen med Maia, laget en fantastisk ramme om festen.


På bordene stod det en digeUashmama-pose fra Brun'o bredfull av godbiter. Dette er min pose!


Kristine Vikse fortalte oss om høstens kolleksjon og utover kvelden prøvde jeg halve kolleksjonen. Gled dere! Her er det mye lekkert! Jeg har allerede flere plagg som jeg bare må ha. Hedda, fra Crush Consept, fortalte om bærekraftig mote, og jeg gleder meg til å fortelle om innholdet i goodiebagen fra Crush Consept. Der var det mye moro. Og Amundsen spesial hadde stand med de lekreste matvarer (og det fineste fatet med blå blomster som jeg kjenner at jeg trenger til førtiårsbursdagen min) og fortalte oss bloggere om filosofien sin. Og nå, til glede for dere som ikke bor på Haugalandet, har Amundsen spesial åpnet nettbutikk!

En fantastisk kveld som ble avsluttet på ordentlig vis. Med at mamma hentet meg og tre gode bloggvenninner. Som i gamledager! Alle løsningsfokuserte damer ringer mamma når det er noe. Knis.

I dag har jeg nytt coockies fra Whittard som Amundsen spesial hadde i goodiebagene sine. Jeg tenker at jeg må gjemme dem godt slik at barna ikke finner dem slik at jeg får resten for meg selv.


Denne sjarmøren fant glede i både yogurt og cookies fra Whittard.


Og jeg, jeg gleder meg allerede til neste treff!

Etiketter:

12 Kommentarer:

Klokken 2. juni 2013 kl. 22:17 , Blogger Unknown sa ...

Ser ut som dåkke hadde det heilt storveis :)

 
Klokken 2. juni 2013 kl. 22:23 , Blogger Øyeblikk sa ...

Hei på deg! Du er nett like frisk og skjønn som eg hadde trudd, eit einaste stort smil, og dessutan så hadde du råfine sko på deg!

Ang. melding på Instagram; eg har heller aldri med kort til gåver.Aldri. Ikkje ein gong i barnedåpen for to helger sidan huska eg å kjøpa kort. Heldigvis så huska eg å kjøpa gåve...

No er eg trøtt som ei strømpe, men har liksom ikkje heilt lyst til å legga meg heilt enno, vil suga litt til på inspirasjonskaramellen før eg pakkar penalet for i dag. Uansett, det var kjekt å helsa på deg, eg håper at me treffes att!

Klem Eli

 
Klokken 2. juni 2013 kl. 22:35 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Så kjekt dere har hatt d,har sett litt bilder rundt:) bloggtreffet såg heilt fantastisk ut.
Flotte blogg eg har funnet her,fant dei på haugesundsavis:)
Kul stil,liker den brukt kombinasjon du har på møblene.
Eg legg meg til som følgjer:-)

Fin søndagskveld ønskes til deg:)
Klem Siv Mette

 
Klokken 2. juni 2013 kl. 22:42 , Blogger Rene Linjer sa ...

Høres og ser ut som om dere har hatt det helt supert! Ha en fin ny uke!
Klem fra Lene

 
Klokken 2. juni 2013 kl. 22:47 , Anonymous Anonym sa ...

Alltid like koselig å treffe deg:)herlige gutten nederst her❤
Ønsker deg ei fin ny veke!
Klem fra Lillian

 
Klokken 2. juni 2013 kl. 23:24 , Blogger Hauge sa ...

eg og gler meg til neste treff! Fine bilete, som alltid!

 
Klokken 2. juni 2013 kl. 23:38 , Blogger Unknown sa ...

Så fantastisk opplegg - lett og se at dere har koooosa dere!!
Neste gang skal jeg være med:))

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 08:28 , Blogger http://www.ninasskatter.blogspot.no sa ...

Tusen takk for sist- var så utrolig koselig:)

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 14:08 , Blogger ynde sa ...

Takk for sist! Det var eit skikkelig energikikk å vera på bloggtreffet, mange flotte menneske og inspirerande historiar! Eg er høg på inspirasjon enda ☺
klem til deg, Kjersti

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 19:24 , Blogger Prinsesse Elin sa ...

Det var helt magisk. Jeg har aldri før vært på et kjekkere bloggtreff med så mange fantastiske personer, deriblant du. God klem:)

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 22:34 , Blogger Kvit balkong sa ...

Fantastisk gøy var det! Kan leve lenge på dette! 💞

 
Klokken 5. juni 2013 kl. 10:23 , Blogger Unknown sa ...

Du hadde de fineste sko! ;-) for en herlig bilde av din lille man ♡ det var veldig koselig å treffe deg og håper at det er ikke lenge til neste gang. Klem Vicky.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden