mandag 3. juni 2013

Passer det?

Store deler av vårt interiør er bruktkjøp. Gammelt, billig og håndplukket på loppis, i bruktbutikken eller på marked. Jeg har lenge sett på Wik&Walsøe sine flotte produkter men tenkt at disse er nok for sarte for mitt hjem. Men for en gangs skyld tok jeg feil. ;)


Den flotte skåla, med det vakre navnet Leve, som vi fikk på helgas bloggtreff passet perfekt på pianoet. Sammen med vase i marmor, hvit vase kjøpt på julemarkedet i Haugesund og gudinnen fra en søt butikk i Italia. Ett hyggelig firkløver.


Om jeg klarer å holde meg våken til det blir mørkere ute skal jeg tenne lys i den. Det skal visst være vakkert.



På pianoet nå.



Etiketter: ,

10 Kommentarer:

Klokken 3. juni 2013 kl. 21:22 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Kjempeflott skål:)
Sjekk gjerne mine giveaway på wik walsøe:)

Nyt kvelden!
Klem Siv Mette

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 21:30 , Blogger Pink lady sa ...

Nydelig! Min står i esken fortsatt, må fordele gledene litt utover. I dag har jeg brukt deilig olje fra Jamie Oliver i middagen:)

Veldig kjekt å treffe deg! Kjekt om du kommer til Bergen i høst:)

Klem

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 21:32 , Blogger Øyeblikk sa ...

Looking good! Eg har ikkje funne plass til noko enno, er heilt skutt etter helga så ingen gåver er pakka ut. Men eg gleder meg, eg gleder meg!

Klem Eli

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 22:30 , Blogger Kvit balkong sa ...

Den er utrolig fin den skåla, altså! Jeg har foreløpig satt den på skjenken min, så gjenstår det å se om det er der den skal stå. 😆 Kjempekoselig å treffe deg!
Ha en flott tirsdag!
Klem 💛

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 23:02 , Blogger Annelise Edgarsdatter sa ...

Hei skjønne deg:)
Tusen takk for en koselig kveld! Jeg svever fortsatt!!
Kjempefint innlegg...
Vi sees plutselig igjen.
Klem Annelise

 
Klokken 3. juni 2013 kl. 23:34 , Blogger Hauge sa ...

skjønningen deg! Den passa jo perfekt hos deg!!

 
Klokken 4. juni 2013 kl. 08:13 , Blogger Den første løvetann sa ...

Kjempefin skål som passa veldig godt hos deg! :)

Forstår at dere har hatt et supert bloggtreff. En smule misunnelig ;) Kanskje spesielt på Amundsen´s presentasjon...! (må alltid innom der og lukte, se og handle når jeg er i Haugesund)

Ha en god dag!

Mvh
Ingrid

 
Klokken 4. juni 2013 kl. 09:11 , Blogger Frk Elton sa ...

Nydelig, passer perfekt der på pianoet :)
Koselig å treffe deg :)
Håper vi ses en gang :)
Klem

 
Klokken 4. juni 2013 kl. 21:49 , Blogger LilleLeo sa ...

Skålen gjorde seg på pianoet! Min står oppå peisen, rett under tv'en, så jeg ser den støtt og stadig.

 
Klokken 5. juni 2013 kl. 00:04 , Blogger Barkeblikk sa ...

Ja, der passet den fine skålen inn med resten av dine fine nips ;-) God kveld til deg. Klem fra Monica.

Lurer på om du fikk tent den eller ikke ;-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden