søndag 10. mars 2013

NIB-utfordring - jenteparty

Det er synd å si det, men sola har virkelig ikke vært et gode for månedens IB-utfordring. Det er umulig å få fine bilder med all den sola! Likevel har sekstenåringen og jeg brukt formiddagen til å lage jenteparty. Det er mye ungdom i bordet, mens mor har tilført noe godt i glasset og flyttet på ting. Og tatt bildene. Og sekstenåringen er bestemt på at neste jentepartyet hun har skal ha glansa magasiner som bordbrikker.

Velkommen til vårt jenteparty!












Når to skal velge bilder så blir det mange bilder. *klarerikkeåblienigemåhamedbeggesfavoritter*

Vil du se flere jenteparty? Trykk her!

Etiketter: , ,

13 Kommentarer:

Klokken 10. mars 2013 kl. 19:08 , Blogger Hauge sa ...

Eg kjem på party. Det er sikkert!!!

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 19:31 , Anonymous Anonym sa ...

Her hadde eg fjerne komt på party:)herlig bidrag og flott pynta bord:)

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 19:31 , Anonymous Anonym sa ...

Gjerne skulle det stå,hihi:)

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 20:29 , Blogger Anne sa ...

Skikkelig fint og kult!!!

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 20:33 , Blogger nr.15 sa ...

Nice, dette var skikkelig stilig!
Lykke til!

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 20:34 , Blogger helen og gutta sa ...

stilig bidrag, liker at du har brukt blader som en del av stylingen, ungt og hipt :-) lykke til i utfordringen

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 20:43 , Blogger Stines Hjem - Livet på landet sa ...

Nyydelig innlegg!! Og så mye deilig lys som kommer inn hos dere :)

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 20:59 , Blogger Kirsti sa ...

Herlig. Jeg kan se festen allerede er i gang. Skulle gjerne vært der jeg og ;)

Klem Kirsti

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 22:25 , Blogger Pink lady sa ...

Hvilken fest! Jeg digger at den litt tilfeldige stylingen. Som jeg vet ikke er tilfeldig i det hele tatt;) Og så må jeg berømme godt samarbeid mellom mor og datter!

Lykke til!

Klem

 
Klokken 10. mars 2013 kl. 22:34 , Blogger Elisabeth sa ...

Så fint!
Elsker også at det ser litt tilfeldig ut : )

Masse lykke til i utfordringen!
Klem Elisabeth

 
Klokken 11. mars 2013 kl. 07:43 , Blogger Yvonne sa ...

så utrolig fint bord!! ser ut som en skikkelig fin jentefest :)

 
Klokken 11. mars 2013 kl. 08:28 , Blogger  (eddas) sa ...

Et riktig flott vårlig bord....der solen skinner vakkert...
fin ny uke til deg
klem

 
Klokken 13. mars 2013 kl. 14:53 , Blogger siri ore elle sa ...

Så stilig! Likte godt magasinene som ble til bordbrikker! Det tipset skal jeg huske på!! Kunne godt likt meg med bordet ditt som gjest!!
Fin ettermiddag til deg!
Siri

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden