onsdag 13. februar 2013

Fra babyrom til gutterom


Lillebror begynner å bli stor, selv om vi synes at han fortsatt er liten. Nesten toogetthalvt og full av egen vilje. Han har aldri vært fan av sprinkelsenga, lillebror, og strengt tatt har vel mor sjøl syntes at lillebror på armen om natta har vært en god plan. Han er jo den siste babyen i huset og må koses ihjel.

For en måned siden solgte jeg sprinkelsenga hans. Vi trengte den jo ikke. Og i helga kom seng og nattbord fra et dødsbo nær meg inn på rommet hans. Senga er saget av og er 150 cm lang. Han er jo fortsatt under meteren, så det får holde ei stund. Og egentlig skulle jeg male hvitt, men jeg falt litt for fargen som var. Og ingenting er enklere enn oppussing med vaskefilla. Svisj-svosj!

 
Lampa over senga ble kjøpt på markedet i Birkelunden for to helger siden. Veldig fornøyd med den. Under kan du såvidt skimte nytt sengtøy (man må jo ha stor dyne til stor seng) fra Åhlens. Jeg har hermet etter Love Peace Pionies.
 
 
Det ser ut for at den unge mannen trenger nytt sengeteppe. Dette ble liksom i korteste laget. *lagrer enda et prosjekt på harddisken*
 
 
 
Ballbøtta under nattbordet ble brukt til vaskepulver på skolekjøkkenet før rennovering av skolen min. Kassen med klosser var skuff i ett klasserom. 


 

Etiketter: ,

9 Kommentarer:

Klokken 13. februar 2013 kl. 20:29 , Blogger Unknown sa ...

veldig fin, jeg likte og fargen som var!
og ja, mr hardy kan bare gå å spille poker eller noe i garasjen... ;)

 
Klokken 13. februar 2013 kl. 21:09 , Blogger Barkeblikk sa ...

Så flotte detaljer! Nydelig seng og jeg synes også fargen var fin som den var :-)

Fin kveld til deg.
Klem Monica :)

 
Klokken 13. februar 2013 kl. 21:28 , Anonymous Anonym sa ...

Så herlige seng og fargen var flott den synest eg,herlige klossete på gulvet:)
Klem fra Lillian

 
Klokken 13. februar 2013 kl. 22:23 , Blogger Kine sa ...

ahh så fint!

 
Klokken 14. februar 2013 kl. 01:16 , Blogger Hauge sa ...

Lillebror er heldig. Og så ser mor så fin ut i speglbiletet i den fine lampen!!

 
Klokken 14. februar 2013 kl. 07:43 , Blogger Høytrykk sa ...

Veldig fint! Og så koselig at flere av tingene har historie bak seg.

 
Klokken 15. februar 2013 kl. 21:18 , Blogger linn sa ...

så fint! eg likte og fargen på senga slike den er. er muleg det blir arvegods-seng på vår litle gut og. men me er ikkje klar for det enda, han er jo så liiiten ;))

god helg!

 
Klokken 17. februar 2013 kl. 18:49 , Anonymous Anonym sa ...

Det er koselig å se at du har sluppet gullet fri. Men hvordan han skal bli liggende der om kvelden er for meg en gåte. Du får ringe om du trenger noen strofer av "En himmel full av stjerner". Fint rom har han iallefall fått.

 
Klokken 17. februar 2013 kl. 18:50 , Anonymous Agnes Matre sa ...

Det var ikke meningen å være anonym.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden