torsdag 10. januar 2013

Ting på vandring

I og med at jeg har fått gullfatbordet ved siden av sofaen måtte jeg finne et nytt sted til loppisteakkommoden min. Når man har et hus med åpen løsning, få vegger og mange vinduer har man ingen ledig plass. Så da måtte det turkise skapet på kjøkken vike for teaken. Jeg var uansett begynt å bli ganske lei turkisfargen, så nå blir skapet hvitt og flytter til fjortenåringens rom.

Jeg synes kommoden passer godt på sitt nye sted.
 
 
 
 
Sittebenken blir brukt til sitting og oppbevaring. Nå er det kasser med morgendagens elleveårsdagsstæsj som står der.
 
 
Elleveåringen har et prosjekt til 2. etasje på oppdrag fra meg.
 

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 10. januar 2013 kl. 19:41 , Blogger Anne sa ...

Knallfin teak kommode :-)

 
Klokken 10. januar 2013 kl. 20:46 , Blogger Hauge sa ...

med desse bileta får du meg til å bli glad i brunt.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden