tirsdag 15. januar 2013

Full service, takk!

Til jul fikk jeg en slik kjekk KitchenAid av mannen. Hvit og fin og nøyaktig slik jeg ønsket meg.

 
Sekstenåringen er minst like glad for gaven som meg, og lillebror, to år, er klar over det. Han klatrer opp til vidunderet og kommanderer:

- Hanna! Baka!

Ingen tvil om at den unge mannen forventer et høyt servicenivå.
 
 
Tusen takk for alle gode lampeforslag. Og kom gjerne med flere!
 
Ha en flott tirsdagskveld med eller uten bakst.
 

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 15. januar 2013 kl. 22:11 , Anonymous Anonym sa ...

Hihi så skjønne:)
Den maskinen er så fin og passa fint inn på det flotte kjøkkenet ditt !
Klem fra Lillian

 
Klokken 15. januar 2013 kl. 22:13 , Blogger Barkeblikk sa ...

For en herlig toåring du har :-) Jeg har ei jente på 9 måneder, spent på om hun er like glad i kake som faren sin ;-) Da blir det mye baking. Hehe.

Lekkert kjøkken du har og fin kjøkkenmaskin :) Ha en fin kveld.

 
Klokken 16. januar 2013 kl. 16:24 , Blogger tonje boganes sa ...

å, heldigen du! De er bare sååå lekre!

Ønsker deg en fin dag
klem Tonje

 
Klokken 16. januar 2013 kl. 18:47 , Blogger Året rundt med barn sa ...

http://mumuland.dk/shop/10-lamper
Her er min lampefavoritt akkurat nå ;)

 
Klokken 18. januar 2013 kl. 21:33 , Blogger Maria sa ...

Jeg har hatt akkurat den samme i noen år nå, og bruker den masse! Det at den er så fin og dermed kan stå framme gjør at der er lett å bruke den:) det går mest i gjærbakst, men også annet imellom. Lars er ivrig på å hjelpe til når jeg baker, bare koselig det, iallefall så lenge melet treffer skåla... Kos deg med den!

 
Klokken 18. januar 2013 kl. 21:33 , Blogger Maria sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 23. januar 2013 kl. 20:24 , Blogger linn sa ...

så herleg! :)
dei små forstår det viktige i livet ;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden