lørdag 24. november 2012

Slik ble lllebrors kalender

Denn uka har jammen meg gjort det den kan for å ta knekken på meg. Foreldresamtaler, teater tl langt på kveld, flere foreldresamtaler og så avslutte med en runde omgangssyke. Nøyaktg den avslutnngen jeg trengte! Sukk! Om jeg ikke er på bena er jeg i alla fall kapabel til å ha pcen i fanget. Det er da noe.

Tusen takk for alle gode forslag til hva stoff og knapper skulle bli til i forrige innlegg. Reinsdyr, juletre, stjerner og mange andre forslag kom inn, men ingen gjettet det rette.


En sopp! En sopp full av julesanger som vi skal synge i desember!


Selv om ingen gjettet det riktige må jeg jo trekke ut en som får diverse stjerner i postkassen. Johanne Brekkevold får pakke i posten når formen min er på plass.



Klar - ferdig -gå!








Etiketter: , ,

9 Kommentarer:

Klokken 24. november 2012 kl. 13:52 , Blogger Fru Usken sa ...

å for en herlig kalender! ble nesten litt forelska jeg nå:)
å huff den der omgangssyka slo ned her og i uka, den var vond altså! go bedring til deg!
klem

 
Klokken 24. november 2012 kl. 14:25 , Blogger Hobbybruket sa ...

Flott ide til julekalender. :)

Riktig god bedring. :)

 
Klokken 24. november 2012 kl. 15:12 , Blogger No55 sa ...

Kjempefin og lur julekalender! Å synge julesanger med de søte små er jo bare så kos! Fin lørdag til deg, og håper formen blir bedre! Kaja.

 
Klokken 24. november 2012 kl. 22:12 , Blogger Yvonne sa ...

Å den likte jeg!! Knall fin!

 
Klokken 25. november 2012 kl. 11:19 , Blogger tineslykke sa ...

Veldig originalt :) liker det.

 
Klokken 25. november 2012 kl. 23:01 , Blogger Pink lady sa ...

Fantastisk fin kalender!! DU er så kreativ!! Tar av meg hatten for deg, Marie!

Ønsker deg en flott uke, en som forhåpentligvis ikke vil ta knekken på deg:)

Klemmer

 
Klokken 26. november 2012 kl. 15:56 , Anonymous Anonym sa ...

Så fin den ble :-)

 
Klokken 28. november 2012 kl. 21:24 , Blogger Tulip sa ...

Morsom og helt unik kalender som ingen har maken til!
Lurt med sangkort, det er hyggelig for en liten kar!:)

 
Klokken 28. november 2012 kl. 21:24 , Blogger Tulip sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden