tirsdag 9. oktober 2012

Stryk meg over håret

Jeg er så spent så spent. Og så stolt. Jeg har nemlig en kollega som er forfatter. Ja, det kan jeg skryte av nå. Og jeg er så heldig at jeg har fått være med i prosessen. Lese, diskutere, skryte og stille kritiske spørsmål. Utrolig moro og lærerikt. Og nå er den snart her. Den ferdige boka. Stryk meg over håret. Mellom to permer og med glanset omslag. Og jeg gleder meg til å holden den fiks ferdig i hånda og til å lese den igjen.



Forfattaren sjøl, Agnes Matre, har egen blogg. Her skriver hun om det å skrive, fra ide til bok, markedsføring, både realistiske og urealistiske ideer og mange andre små og store tanker. Og hun har til og med, i disse strikkegensertider, laget sin egen oppskrift på Stryk meg over håret-genseren. En genser om selvsagt matcher omslaget på boka. Selvsagt. Man kan ikke overlate noe til tilfeldighetene om man vil opp og frem. Knis.

På Facebook har boka egen side. Her kan du, om du trykker liker, holde deg oppdatert på om det blir et forfatterbesøk nær deg. Foreløpig ser det ut for at Rogaland og Hordaland står på lista, men jeg blir ikke overrasket om Agnes tar turen til et sted nær deg.

 
Så hvem passer boka for? Jeg vil si at boka passer for deg som liker å komme tett inn på andre mennesker, for deg som er foreldre eller har/har hatt foreldre, for deg som har opplevd sorg, for deg som liker rødvin, frankofile, du som liker sjarmerende menn eller eldre damer med tak i, du som ikke alltid er perfekt og du som liker mennesker i all sin ufullkommenhet. Ja, og mange flere.

Her kan du kjøpe boka. Jeg anbefaler!

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 9. oktober 2012 kl. 19:32 , Blogger Beathe sa ...

Denne boken ser jeg frem til å lese og er så heldig at jeg skal få den tilsendt. Skal sjekke oppskriften på genseren for den så veldig fin ut. Ha en fin kveld!:-)

 
Klokken 9. oktober 2012 kl. 20:01 , Blogger Frk Elton sa ...

Denne boken skal jeg lese!! :)
Beskrivelsen din passer helt klart meg og da må det være den perfekte bok for meg, hehe :)
Flott genser også skulle ønske jeg kunne strikke litt bedre ;P

Ha en fin kveld!

Klem

 
Klokken 9. oktober 2012 kl. 21:38 , Blogger Snedig Snelle sa ...

Så spennande å få bli med på ein sånn prosess! Kanskje eg må få lest den bokå...:-)

 
Klokken 9. oktober 2012 kl. 23:47 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Spennende bokprosjekt.

 
Klokken 10. oktober 2012 kl. 09:41 , Blogger Brit Strikkenerd sa ...

Høres spennende ut, har notert den bak øret:) Takk for tips.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden