lørdag 6. oktober 2012

Mini-Skappel

En hver nesten toåring trenger en mini-Skappelgenser. Lillebrors er endelig ferdig og den er så fin, atte. Bare se!

 

Jeg har stort sett fulgt oppskriften i bloggen til Maria Skappel, men siden jeg valgte å bruke garn fra garnlageret mitt (endelig) ble det en tråd Angora Tweed (utgått gran fra Drops) på pinne 7. Genseren er god og stor og vil nok passe de neste årene.


 
Perfekt til å sove i.
 
 

 
Og full av mot har jeg gått i gang med en liknende til Nine i str 10 år. Denne gang i en tråd gammeldags oppreksgarn og en tråd Kid Silk.
 

Etiketter:

10 Kommentarer:

Klokken 6. oktober 2012 kl. 18:01 , Anonymous Anonym sa ...

Herlige gutt i flott genser:)

 
Klokken 6. oktober 2012 kl. 19:22 , Blogger Stines Hjem - Livet på landet sa ...

Ååå, herlig! Perfekt til barn denne også :)

 
Klokken 6. oktober 2012 kl. 19:39 , Blogger Rita sa ...

Kjempeskjønn! Selv er jeg hekta på osloanorakk for tiden, minstå har fått så nå er det to igjen hehe;-)Kjekt å strikka enkle ting så går kjapt:-)

 
Klokken 6. oktober 2012 kl. 20:51 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Virkelig fin!! -og han sov godt;-)

 
Klokken 6. oktober 2012 kl. 22:04 , Blogger Elisabeth sa ...

Den ble helt perfekt til en liten mann!

 
Klokken 6. oktober 2012 kl. 22:32 , Blogger Yvonne sa ...

Noe så søtt!!!

 
Klokken 7. oktober 2012 kl. 00:25 , Blogger Kirsti sa ...

Kjempefin. Holder på med en til meg selv og. Kanskje den blir ferdig før sommeren...Skulle begynt på barnevarianten.

Kirsti

 
Klokken 7. oktober 2012 kl. 12:48 , Blogger Unknown sa ...

kjempesøt!
jeg har også en, halvferidge en...

 
Klokken 7. oktober 2012 kl. 14:29 , Blogger 24 sa ...

herlig gutt i finefine genser :)

 
Klokken 8. oktober 2012 kl. 13:48 , Blogger Petrus og Petrine sa ...

KUl genser. Eri gang med min 2. i voksen str, men tror jammen to åringen skal få en :)

Glad uke tul deg !

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden