tirsdag 30. oktober 2012

Den følelsen - vol 2

Når du har en ny og fersk bok i hånda. Med flott omslag, full av vakre ord og med etterord som gjør undertegnede stolt i hjertet. Mitt navn, tenk, nummer to på sistelinja! *hanekry og klar for nye manus* (For de som måtte lure, joda, jeg har fire navn. Jeg samler:)

 
Boka du har lest flere ganger før, men ikke mellom to permer, med vakker forside og fiks ferdig.


Nå er det klart for nye møter med Guro.


Jeg anbefaler deg også å lese Stryk meg over håret.

Her kan du se hva jeg tidligere har skrevet om boka, og her kan du kjøpe den. Ryktene sier at 2. opplag allerede er på gang, så dette blir en super julegave. Jeg ser det i kaffegruten.

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 30. oktober 2012 kl. 18:37 , Anonymous Bokbloggeir sa ...

Fantastisk fint innlegg Bente! Ingen framsnakker slik som deg ;)Og... når det er sagt, så er boken virkelig som et sukkertøy å se på og varm som en sommerbris å lese. #denfølelsen ...

 
Klokken 24. mars 2013 kl. 11:21 , Anonymous Anonym sa ...

If you are like me and love garlic, you are already
too late. Blotches or tunnels usually mean your plant
has leaf miners. Wood can be used as long as it's not treated with chemicals.

Feel free to visit my weblog: vaudeville

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden