tirsdag 25. september 2012

Slik varm i hjertet

På den måten at man er stolt og ydmyk. Det ble jeg i dag. Tenk at jeg fikk annenplassen i NIB sin septemberutfordring! Tenk at så mange likte høstbordet mitt og har stemt på meg! Fantastisk moro. Jeg får lyst til å invitere hver og en av dere hjem til meg! Det hadde vært moro. Jeg elsker besøk og jeg elsker å stelle i stand til gjester.

Tusen takk til alle dere som har stemt på meg! Det gir inspirasjon til mer blogging i en travel hverdag.

Velkommen til et gulv fullt av epler (og klær, men det er i gangen og de er ikke mine).

 
Jeg har dekket bordet med min siste favoritt. Flaskene mine. Jeg samler og samler. Og en gammel favoritt; Grete fra Figgjo. Og epler. Vi har overflod for tida.


På menyen står eplemuffins og hylleblomstsaft. Og prat. Selv om jeg er en god prater kan jeg faktisk lytte. Tenk det, så. (Knis og full av selvinnsikt, faktisk!)


Ta turen innom, vel! Jeg sitter jo bare her og blomstrer og venter.

Etiketter: , ,

12 Kommentarer:

Klokken 25. september 2012 kl. 18:36 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Hei Marie.
GRATULERER så masse, velfortjent syns jeg.
ha en flott kveld.
klem fra Karianne

 
Klokken 25. september 2012 kl. 19:17 , Blogger Solveig sa ...

Gratulere :-) og takk for all inspirasjonen du gir oss andre. Flotte bilder !

 
Klokken 25. september 2012 kl. 20:04 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så masse velfortjent:)
Fin kveld til deg!
Klem

 
Klokken 25. september 2012 kl. 20:28 , Blogger tonje boganes sa ...

Gratulerer så mye, skjønne du! Nydelig bord som fortjente sin plass!

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

 
Klokken 25. september 2012 kl. 20:36 , Blogger Vivvi sa ...

Hipp hipp!!! You deserve it!!!

 
Klokken 25. september 2012 kl. 20:53 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så mye :)

 
Klokken 25. september 2012 kl. 20:54 , Blogger Kristin sa ...

Gratulerer med fin fin 2. plass! :)

 
Klokken 25. september 2012 kl. 21:58 , Blogger Hege Morris sa ...

Så moro!! Gratulerer så mye!
klem Hege x

 
Klokken 25. september 2012 kl. 22:39 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Gratulerer så mye og vel fortjent og plutselig så stikker jeg innom;-)

 
Klokken 25. september 2012 kl. 23:32 , Blogger HjemmeKos sa ...

Gratulerer !! Så stas - og velfortjent ;)

 
Klokken 26. september 2012 kl. 10:54 , Blogger Kaspara sa ...

Hei Marie
Gratulerer med 2.plass, heiet på deg!
Elsket det vakre høstbordet ditt.
Fin dag til deg.
Hilsen Kaspara

 
Klokken 26. september 2012 kl. 13:40 , Blogger Fine Friminutt sa ...

Gratulerer, nydelig bidrag!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden