søndag 2. september 2012

Nordland, Troms og Finnmark

Da vi hadde loppemarked på skolen min for ett par år siden kjøpte jeg med meg noen kart. Pappa fikk noe på hytta, og resten har stått i en krok i kjelleren. På ett tidspunkt fikk jeg for meg at det minste kartet var over Nordland, Troms og Finnmark. Hvorfor hadde jeg kjøpt det, funderte jeg på? Jeg som aldri har vært lengre nord enn Molde. Og da jeg var kommet så langt at jeg tenkte å gi det bort til noen som hadde kjennskap til de nordligste fylkene tenkte jeg at jeg måtte ta en titt.

Overraskelsen var stor da det var Europakart som skjulte seg inni rullen. Perfekt størrelse for den tomme veggen i gangen. Og de flotte fargene.





Nok en gang hadde jeg null kontroll. Jaja, det kan skje den beste både titt og ofte.

Etiketter: ,

13 Kommentarer:

Klokken 2. september 2012 kl. 20:02 , Blogger 24 sa ...

så tøft, du har virklig sansen for det fine Marie :)

Henriette

 
Klokken 2. september 2012 kl. 20:07 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Så fint kart! Greit å jobbe på en gammel skole aot;-)

 
Klokken 2. september 2012 kl. 21:12 , Anonymous Anonym sa ...

Så flott kart,likte så godt bildene dine:)
Fin kveld til deg!
Klem

 
Klokken 2. september 2012 kl. 21:16 , Blogger Hauge sa ...

Ser ut for at eg byrja jobbe litt for seint:(( dritlekkert!!!

 
Klokken 2. september 2012 kl. 21:17 , Anonymous Anonym sa ...

*Finnmark

 
Klokken 2. september 2012 kl. 23:07 , Blogger Frk Elton sa ...

Å heldiggris!
Har drømt om store kart lenge, har ikke plass til det.. men vil ha det for det ;)
Nydelige bilder også!

God ny uke til deg!

Klem

 
Klokken 3. september 2012 kl. 00:58 , Blogger smileull sa ...

Nei, altså, hadde det vært Nordland, Troms og Finnmark, så hadde det jo vært en fin måte å gjøre seg kjent med geografien på før avreise (for du skal vel dit en eller annen gang? Det vil jeg anbefale.) Men Europa er virkelig ikke noe dårlig alternativ. Særlig med så herlige farger!

 
Klokken 3. september 2012 kl. 07:19 , Blogger marie sa ...

Anonym: haha! Sjølvsagt. Jeg bør visst ha meg en tur nordover.

 
Klokken 5. september 2012 kl. 10:04 , Anonymous Silje sa ...

Så fin blogg du har, første gang jeg titter innom og kommer helt klart ikke siste!

Hilen Silje

 
Klokken 5. september 2012 kl. 18:26 , Blogger Inger Johanne sa ...

Så lekkersmekkert kart - heldige du:-)

Klem

 
Klokken 6. september 2012 kl. 14:12 , Blogger frunnes sa ...

for en skatt! slike nydelige kart er en drøm å ha på veggen!

 
Klokken 6. september 2012 kl. 21:25 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg regner med du donerer de nordligste fylkene til meg, om du finner et slikt kart.
Hurra.

Mvh Sirkus

 
Klokken 7. september 2012 kl. 11:25 , Blogger Øyeblikk sa ...

Ah, eg liker det SÅÅÅ godt, det var herlige herlige fargar! Heldigen du :)

Styling av jentene var flott, og heilt ekte tilfeldig :) Det blir ikkje tøffare enn det. Veldig fine dei pom-pom'ane eller kva dei no kallast i natur og kvitt. Og det huset du har i hagen, eg elsker det! Eg må inn og lesa meir om det altså, rett og slett.

Rekner med at dåke hadde ei kjempe kveld, alt var i alle fall tilrettelagt for det!

God helg, Marie.

Klem ELi

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden