torsdag 2. august 2012

Kjenner du Klompelompe?

Jeg har tidligere blogget om lokale bedrifter. Rett og slett fordi jeg er lokalpatriot og fordi jeg gjerne vil vise frem folk fra mitt distrikt som kan og vil og får til.

Denne gangen vil jeg vise frem Klompelompe drevet av Torunn og Hanne. To dyktige damer som designer barneklærne selv i tillegg til å strikke, hekle og sy dem. Jeg anbefaler å se deg godt om på nettsida deres. Lekre plagg i fine farger.




Varene fyker ut av butikken deres, men om du følger dem på Facebook får du hint om når varene er på vei inn i butikken og kan sikre deg en godbit. Ryktene sier at det også skal komme interiørkolleksjon. Noe å vente på, synes jeg.



Lillebror har Kjekkaslua. Litt varm foreløpig, men bare litt. Så sommervarmt kan jeg ikke skryte av i Haugesund. Bildene er dog tatt i Oslo, en tidlig morgenstund. Ikke helt bikinivær der heller.


Perfekt til luegjemsel.





Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 2. august 2012 kl. 22:29 , Blogger HjemmeKos sa ...

Herlighet så mye fint!!
En slik lue må jeg bare få tak i ;)

 
Klokken 2. august 2012 kl. 22:38 , Blogger Annfrid sa ...

Helt nydelig skulle hatt noen søte små:-)
Enig med deg, det er bra å støtte de lokale.

Klem

 
Klokken 3. august 2012 kl. 22:10 , Blogger Tulip sa ...

Mye fint, ja!
Kjekkas krever en kjekkaslus, selvsagt!
:) Fin gutt!

 
Klokken 3. august 2012 kl. 22:11 , Blogger Tulip sa ...

*Kjekkaslue* ikke lus...skulle det stå! hehe

 
Klokken 8. august 2012 kl. 22:52 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Så flotte klær da, aldri hørt om det før, både navnet og produktet er jo virkelig flott.

Hadde du en fin IKEA tur.
Kjket å hilse på deg.
Mvh
Karianne

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden