onsdag 18. april 2012

Morgenstund

Da jeg var på loppis i helga kom jeg over en stabel tefat fra Figgjo til en krone stykket. Ikke en eneste kopp i sikte. Noe som er vanlig med eldre serviser. Siden tefatene hadde blå blomster kjente jeg at de kunne få flytte inn hos oss. Tefat er nemlig perfekt til en liten søtbit ved siden av kaffen. Og tefatene (som heter Randi) passet flott til de nye Falbykoppene mine.





Frokostgutt. Eggerøre og juice. Favoritter.


PS: Mannen oppdaget gyngestolen med en gang og syntes den var fin. Og selv synes jeg at den er vidunderlig å sitte i. Jeg gynget meg gjennom noen kapitler av Aurora i Holland i går.

Etiketter: , , , ,

4 Kommentarer:

Klokken 18. april 2012 kl. 10:05 , Blogger Margrethe sa ...

*misunnelig*

Jeg har forresten tatt en Marie i påsken. Litt ut av det blå arvet jeg et halvt clupeaservise. Om bruktbutikkene i Haugesund skulle ha suppleringsdeler du likevel har fra før, vet du hvem du kan kjøpe dem til :)

 
Klokken 18. april 2012 kl. 12:14 , Blogger Mari sa ...

Så søte tefat :)Jeg syns gyngestolen din var kjempetøff, litt av ett kupp :) Og den er sikkert god å sitte i å:)

Ha en fin dag

 
Klokken 18. april 2012 kl. 14:39 , Blogger En støvel og en sko sa ...

Åh, dette serviset har foreldrene mine hjemme. Liker det veldig godt.
Og så fin gyngestol du fikk tak i. Jeg har også en kurv-gyngestol på terassen - den gnikser sånn at mannen satte den ut der, og det ble veldig koselig faktisk. Bare så synd at det er altfor kaldt å sitte ute...
Klem :-)

 
Klokken 18. april 2012 kl. 16:55 , Blogger Fru Usken sa ...

Åå for någen herlige tefat! har og ein samling fine tefat ja, e kjekke å bruga di:)
Bli m på giveawayen min då!?
klem:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden