onsdag 7. mars 2012

Regnværsonsdag

I dag har det regnet og regnet og regnet. Og blåst. Kraftig vind. Perfekt innevær når man ikke må noe sted. Jeg oppdaget at plutselig var klokka halv tolv og lillebror gikk fortsatt i pysjen. Og jeg, jeg var ikke strigla, kan man si. Vi satt der i Tosomen og leste bøker. Bø og Bæ og et solid lager med pekebøker.

- Hva sier kanina?
- Smatt, smatt, smatt.

- Hva er det?
- Pys.

Dagen for de gode samtalene med begrenset ordforråd og stor lydfaktor.


Og så bar det ut i regnet. Barseltreff for damer som ikke er i barsel lenger. Nydelig kyllingform og fantastisk kokoskake hadde Veronica laget. Jabbing på et litt voksnere nivå mens ungene lekte. Perfekt på en regnværsdag.


Og siden jeg allerede er mett blir det hyggelig med venninneklubb i kveld. Mer mat og mer prat. Fin regnværsonsdag.

Har du hatt en fin onsdag?

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 7. mars 2012 kl. 20:10 , Blogger Øyeblikk sa ...

Eg har hatt ein nydelig regnværsonsdag! Heldigvis hadde eg heller ingenting som eg trengte gjera, så med unntak av ein snartur opp på Rema for å kjøpa gjær har eg vore inne heeeeiiiile dagen, heilt herlig! Tente eit duftelys og leste bok, har nemelig fri kvar onsdag ut april :)

Klem Eli

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 20:54 , Blogger Venke Synnøve sa ...

E faktisk herligt med sånne dagar, sjølv om me har vel mykje sånne dagar. Hjelpe at me hadde sol for nokre dagar sidan:) Eg har stjelt dorull-blom-ideen din, og blogga idag..Likte dei eg. Ha ein fin kveld :)

 
Klokken 7. mars 2012 kl. 23:18 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Jeg elsker disse dagene med regn som pisker mot vinduene...
Deilig å kose seg inne, helst etter en tur med regntøy på :)
Herlige bilder du byr på i dag!
Stilig bidrag i utfordringen forresten ;)
Klem May Helen

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 09:04 , Blogger 24 sa ...

koslig dag du har hatt :)
håper dagen i dag blir like fin!

henriette

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 13:42 , Blogger  sa ...

Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 13:42 , Blogger  sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 19:42 , Blogger Åpent^hus sa ...

for en deilig dag!
og herlig å se krokuser på bordet hos deg.
de har visst titta frem i blomsterbedet her hos meg også.
I love it!

fin kveld til deg

beste hilsner fra
Åpent^hus

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden