mandag 12. mars 2012

Høy dillefaktor

Av og til bare må jeg dille. Ting som kunne vært unnagjort svisjsvosj om jeg bare gjorde som normale mennesker. Lagt det jeg skulle sende i en konvolutt og skrevet navnet på før jeg kjøpte frimerke og sendte det fra meg. Og noen ganger blir tingene gjort svisjsvosj hos meg også. Men av og til, bare av og til, må jeg dille. Som da jeg skulle legge kortene fra Trine Sørbø i kovolutter. Jeg bare måtte leke med washi-tapen. Klistre lappene til Trine bakpå kortene og pynte konvolutten med matchende tape. Bare måtte. Og det måtte selvsagt være like tape bakpå kortene og på konvolutten. Så da passet det bra at jeg hadde tre ulike washiruller og tre konvolutter med innhold.





mvh
fru Dill og dall

Etiketter:

9 Kommentarer:

Klokken 12. mars 2012 kl. 13:50 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Deilig å dille når dilla kommer over deg! Kjenner meg veldig igjen. Og da føles det superviktig å få gjøre seg ferdig, uansett hvor lang tid det tar.
Ble jo virkelig fine, da!

 
Klokken 12. mars 2012 kl. 13:59 , Anonymous Anonym sa ...

Viktig å bruke god tid på viktige ting :)

Ha en kjempe fin mandag!

 
Klokken 12. mars 2012 kl. 15:15 , Anonymous Anonym sa ...

Det er godt å kunne dille noen ganger, også så fint som det blir :)

 
Klokken 12. mars 2012 kl. 19:14 , Blogger deconordic sa ...

Veldig stas å dille av og til, og veldig stas når man får noe hvor det er lagt ned ekstra innsats :)

 
Klokken 12. mars 2012 kl. 20:45 , Blogger Pink lady sa ...

Tøff tape!!

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 00:22 , Blogger Rene Linjer sa ...

Det er så koselig når man gjør noe ekstra ut av innpakkingen. Jeg skal ha venninner på klubb her på torsdag og ordner med borddekking nå. Hva gjør du sa mannen? Liker jo å dille litt sa jeg... Gleder meg til pakke i posten:-)

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 10:40 , Blogger byLivA sa ...

Dilling er nødvendig av og til ;-) Stilig tape!

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 20:28 , Blogger Hege Morris sa ...

Stilige kort og teip.
Bra gaven kom godt frem. Jeg beklager at det ikke var så mye som et kort en gang... det går i 100 her! :)
ha en fin kveld!
klem Hege

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 21:08 , Blogger Snedig Snelle sa ...

Stilig! Har samme washitape ;-) Deilig å ha tid te dilling innimellom!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden