tirsdag 14. februar 2012

Ett motiv flere vinkler

Svenngården har laget utfordring. Ett motiv, flere vinkler. Jeg elsker å være med på utfordringer og hadde en liten fotosession i det lille dagslyset dagen gav i dag.

Motivet er sofagruppen (og linselusa i genser arvet av mamma), og vanligvis tar jeg bilde fra denne vinkelen.


Om jeg stiller meg i kroken med pianoet ser det slik ut.


Og om jeg trykker meg inn i vinduskarmen ser det slik ut. Med tv og sorte ledninger. ikke det mest bloggbare.


Om man skulle finne på å legge seg ned på gulvet ser man alle klossene under sofaen (så det er der de er) og mye vindu/vegg/tak.


Og på en stol føler man seg virkelig som en fugl.


Som den oppvakte leser har sett har jeg utelatt en vinkel.Jeg tenkte nemlig at det var unødvendig å rydde kjøkken for å fotografere stua. Host!


Også linselusa. I mammas genser fra 1974.

Etiketter: ,

12 Kommentarer:

Klokken 14. februar 2012 kl. 17:18 , Blogger Skjerstad sa ...

Så gøy å se stua deres fra mange forskjellige vinkler, i et og samme innlegg :) Og dere har en så fin og rolig stemning der inne .
Søte linselusa :)

Klem fra Janne

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 17:31 , Blogger siri ore elle sa ...

Hei på deg!!
Fantastisk stilig stue, så mange fine detaljer!! Fine bilder, rett og slett!!
Og linselusa var så søt som bare det i mammas gamle genser:-))))

Fin dag til deg!!! Legger meg som følger, jeg!

Klem Fru Samuelsen:-))

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 17:50 , Blogger Øyeblikk sa ...

For ei lys og herlig stova :) Og å rydda kjøkkenet for å ta bilde av stova er heilt klart unødvendig! God årgang på genseren din!

Klem Eli

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 18:11 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Så fint bidrag og stuen din er så fin og koselig :)
Herlig gutt også i skjønn genser...
P.S Jeg har ikke glemt ut premien jeg vant hos deg for en stund siden... bare så mye som skjer og mye å blogge om etter Oslo-turen! Innlegg kommer så klart ;)
Klem May Helen

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 18:31 , Blogger Catarina Silva sa ...

Jeg elsker innredningen. Jeg foreslår også: www.delightfull.eu

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 18:42 , Blogger Lisette sa ...

Lekkert fra ulike vinkler;) Og deilig med så store vinduer, Marie;)

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 19:50 , Blogger Linnéa sa ...

Så flott stue! Og jeg likte veldig godt teppe under sofaen ♥

Klem Linnea

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 20:21 , Blogger No55 sa ...

Så flott stue du har! Og en nydelig liten gutt:)

Kaja.

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 22:23 , Blogger Blått til lyst sa ...

Stua er delikat og fin - fra alle mulige vinkler.
Men, selvfølgelig var det linselusa som var hjertesmeltende. For en type, og for en genser! Jeg synes jeg kjenner flammegarnet mellom fingrene - hadde langt, langt skjerf og lue i akkurat den fargen *S* - Liv

 
Klokken 14. februar 2012 kl. 23:46 , Blogger Hauge sa ...

Som så mange andre har kommentert før meg så var søtingen i genseren med å setja prikken over i'en på bileta, uansett vinkel;)

 
Klokken 15. februar 2012 kl. 08:07 , Blogger Svenngården sa ...

Kjempefint bidrag! Liker stuen din og måten du har innredet den på utrolig godt!
Tusen takk for flott bidrag!

Klem
-Amalie

 
Klokken 15. februar 2012 kl. 14:04 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Flott stue! Jeg liker så godt alle de fine sammensetningene av farger og møbler. Gutten din er bare helskjønn! Har han også begynt å gå nå? Olli slepper seg stadig vekk, det er så stas:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden