torsdag 12. januar 2012

Bloggtreff

Den siste tiden har min søte barselklubbvenninne Veronica og jeg jobbet med å få i stand interiørbloggtreff på Haugalandet (og omegn) og nå er det mye på plass. Treffet blir 4. februar hjemme hos meg og jeg har stor tro på at dette blir moro og gleder meg til å bli kjent med nye bloggdamer (og menn, om det skulle finnes) fra nærmiljøet.

Vi har egen FB-gruppe for Interiørbloggere på Haugalandet. Bli medlem. Og ikke glem. Send mail til fru_friis@hotmail.com og meld deg på. På grunn av plass må vi sette et tak på tjue deltakere.

Jeg gleder meg!

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 12. januar 2012 kl. 15:11 , Blogger Høytrykk sa ...

Bloggtreff er gøy! Jeg skulle gjerne ha kommet hvis jeg hadde bodd i den delen av landet. :)

 
Klokken 12. januar 2012 kl. 19:25 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Der skulle jeg gjerne vært. Kos dere!

 
Klokken 13. januar 2012 kl. 14:18 , Blogger Karipia sa ...

Bloggtreff er kjekt ja. Skulle gjerne bodd i nærheten, men desverre er det nok et styke unna:)) Lykke til og kos dere masse:))

 
Klokken 13. januar 2012 kl. 21:56 , Blogger HjemmeKos sa ...

Jeg melder meg herved på treff, og tar med meg en pastasalat ;)

Gleder meg !

 
Klokken 16. januar 2012 kl. 10:50 , Blogger 24 sa ...

Me har meldt oss på via mail no :)
GLEDER OSS!

Når du veit kor mange som blir med, så hadde det vore kjekt med ei lita bloggoversikt kanskje? Så kan me "bli litt kjent" via bloggane til kvarandre før treffet :)

Ønsker deg ein super dag!
Klem Helene

 
Klokken 26. januar 2012 kl. 09:08 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Hei hei.
Super søt blogg du har og takk for hilsen.
Jeg fikk spørsmål av Veronica og svarte henne.
Jeg har kjempe lyst å komme og melder meg på med forbehold, da jeg muligens ikkje rekker det( p.g.a andre plikter som meldte seg først) om jeg kommer tar jeg med vår ruller ...spennende.
Stor klem fra Karianne

 
Klokken 1. februar 2012 kl. 18:05 , Blogger re:signert sa ...

Må se an bloggtreffet! Er det mer info om det?? Send til signe@synligdeko.no. Takk :-) Signe

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden