fredag 14. oktober 2011

Min, min, bare min

Jeg har sydd noe til meg selv. Ja, du leste riktig. Jeg har sydd noe til meg selv. Ei ordentlig høstveske som jeg kjøpte inn stoff til i fjor og hadde gode intensjoner om å lage da. I all min høygravidhet. Som det meste annet kokte det bort i kål, kynnere og stor mage og stoffet har ventet på meg og muligheten til å få bli ei høstveske. Min høstveske.

Stoffet er fra Åhlens og foret er en gammel duk.





Jeg har stoff nok til en til som vil bli lagt ut for salg når jeg åpner Eplabutikk i starten av neste måned.

Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 14. oktober 2011 kl. 19:41 , Anonymous ohelene sa ...

*sikle*

 
Klokken 14. oktober 2011 kl. 23:21 , Blogger Monstermønster sa ...

Veldig fin! Praktisk størresle og kult stoff.

 
Klokken 14. oktober 2011 kl. 23:27 , Blogger Lene sa ...

Så stilig!

 
Klokken 15. oktober 2011 kl. 10:37 , Blogger Line sa ...

Fin blogg du har. Og jeg syns det lille skapet på "tapet-bidraget" ditt var helt nydelig! Kan jeg spørre om navn eller koden på den?

 
Klokken 15. oktober 2011 kl. 22:08 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

oh den var lekker! Godt jobba. Perfekt høstveske.
Bloggtreff er veldig hyggelig. En
spesiell, positiv og inkluderende energi deles. Treff anbefalles, og er ikke ikke så skummelt som jeg trodde ;)

Fin lørdag til deg, klem fra meg

 
Klokken 16. oktober 2011 kl. 11:24 , Anonymous Anonym sa ...

I mitt neste liv skal jeg bli syerske. Såeh.

Mvh Sirkus

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden