torsdag 30. juni 2011

Sjette junigavedryss - et lite dryss av harmoni

Jeg elsker å ha det ryddig. Rett og slett. Å se rene og ryddige flater og ting lagt i system gjør at jeg føler meg harmonisk. Men så var det veien mot harmoni, da. Ryddinga. Som å pisse i motvind når man er en familie på seks. Og siden det å rydde absolutt ikke er en hyggelig og lystbetont aktivitet og på ingen måte gjør meg særlig harmonisk skjer det ofte at jeg lar være og heller går meg en tur. Ute av syne ute av sinn.


Men en dag oppdaget jeg noe rart. Da jeg kom hjem fra tur fant jeg frem Pukka Harmonise. En god tekopp etter en tur i vestlandssommeren er en nødvendighet om man skal opprettholde en kroppstemp på 37 grader.


Jeg lente meg tilbake, lukket øynene og nøt smaken av rose, søt vanilje og kamille. Livet er godt!


Etter første slurk følte jeg at et rosa skjær la seg foran øynene mine og jeg kjente meg særdeles harmonisk. Jeg snudde meg mot kjøkkenbenken og ble meget forferdet. For en glede!


Jeg regner med at Pukka kommer til å selge seg tomme for Harmonise etter min avsløring, og derfor vil en av dere som kommenterer under innlegget få en pakke med tjue muligheter til et ryddigere hjem og fullkommen harmoni.

Interessert?

Kommenter under innlegget. Om du ikke har egen blogg skriv mailadressa di slik at jeg vet hvor jeg skal sende harmonien. Og trekningen er i morgen, så her gjelder det om å være kjapp.

Etiketter: , ,

40 Kommentarer:

Klokken 30. juni 2011 kl. 11:27 , Blogger Høytrykk sa ...

Hahaha, jeg må le. Og ble selvfølgelig veldig interessert i å vinne litt harmoni. :)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:32 , Blogger Margrethe sa ...

Harmonise har nesten samme effekt på masterstudenter. Ergo er ikke Harmonise det gavedrysset jeg mest trenger å vinne, men jeg må jo prøve meg her også.

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:34 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Harmoni treng nå:)! Slik rosa harmoni som du viser til. For daglig regjerer kaos i vårt hjem. Du er kul!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:39 , Anonymous Anonym sa ...

Heisann ;--))

Ja, harmoni trenge me alltids....hadde vært underverker med d idag ;-))

Ha ein fine dag ;-)
Klem Ranveig

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:42 , Blogger Jeanette sa ...

Hihi,vitti:)Dette blir jeg jo nødt til å være med på:)

-Jeanette-

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:43 , Blogger Birthes Verden sa ...

Litt harmoni trenges her også.
Spesielt etter å har vært alene hjemme med to barn i flere dager, hvorav ett er sykt og vi må være inne alle sammen ;)

Så litt rosa harmoni er kjærkomment :)

Klem Birthe

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:43 , Anonymous mimouna sa ...

Sånn te må jeg skaffe meg, det hadde vært perfekt. Virker den like bra i alle rom tro? *optimist*

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:48 , Blogger Anne Grete sa ...

Hahahaha, akkurat sånn føler jeg de andre sortene av Pukka-te gir meg også.. Jeg blir spesielt elskelig av Love-teen.. tihi

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 11:54 , Blogger Kristine sa ...

Hehe, morsomt innlegg! Og sånn te trenge eg også, høres fantastisk ut! ;-))

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:29 , Blogger Solveig sa ...

Du er utrolig ;-) sånn te burde jeg hatt i dag... avspaserer før ferien og har "indre tjeneste". Lurer på om Harmonien fjerner hybelkaninene også ??? Synes de formerer seg utrolig fort, men bort skal de for da kan jeg nyte ferien som kommer :-))

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:30 , Blogger Charlotte sa ...

Ja jeg vil ha harmoni i mitt hus også!! Selv med bare 1 smätroll har jeg gitt opp.Klarer ikke rydde i det tempoet han roter...
Så håper vinnerlykken står meg bi denne gang..
klem charlotte

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:37 , Blogger Kine sa ...

Interessert? OM jeg er! :-)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:37 , Blogger Inger-Lise sa ...

Ryddig kjøkken, harmoni og litt deilig te. Jatakk alle tre deler sier nå jeg! :)
Hilsen Inger-Lise

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:42 , Anonymous Anonym sa ...

Siden jeg er på flyttefot og bygger hus føler jeg at jeg VIRKELIG trenger litt harmoni! :-) Her er det så rotete at jeg tror jeg skulle hatt en pall av den teen! :-)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:52 , Blogger to vrange sa ...

Åh, instant harmony, det hørtes fryktelig fristende ut så her er jeg bare helt nødt til å melde min interesse :D

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:54 , Anonymous Anonym sa ...

Send gjerne litt harmoni denne veien :)

elisabeth1983(a)hotmail.com

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 12:56 , Blogger Katrine Anita sa ...

Jeg er med! Når man bor i en bolig man er i ferd med å renovere er man med på alt som kan skape litt harmoni!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 13:18 , Blogger Ann-Kristin sa ...

Ja takk! Harmoni er AKKURAT DET ER TRENGER. Også ei god natts søvn;)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 13:28 , Blogger maska sa ...

En spennende te.
Så jeg blir gjerne med. :)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 13:36 , Blogger Dagny sa ...

For en te! At jeg ikke har prøvd den før. hehe :) Er absolutt interessert i å teste ;)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 14:48 , Blogger Elinor sa ...

Trenger virkelig litt harmoni i hverdagen. Den teen vil jeg gjerne prøve:) Ha en herlig harmonisk dag! (erudidal@hotmail.no)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 14:49 , Blogger madebyjulia sa ...

guri malla, den har jeg virkelig lyst å teste ut.Her er alt annet harmoni...:)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 14:51 , Blogger Elisabeth sa ...

Tror jeg trenger den typen harmoni, 12-åringen som har fått kjøkkenet som oppgave i sommer virker ikke helt etter forhåpningene ;)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 15:03 , Anonymous Grethe sa ...

Punk Perfect ;-D

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 15:24 , Anonymous Kristin Helene sa ...

Hehehe, denne tror jeg bare jeg må slenge meg med på..... Hvis te kan rydde huset mitt, skal jeg gjerne drikke i bøtter og spann ;)
Ha en fin dag!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 16:58 , Blogger tinemari sa ...

Jeg trenger virkelig et rosa skjær akkurat nå.... :D

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 17:36 , Blogger Marte sa ...

Hihi :D Jeg er både glad i te og har et kjøkken som har en tendens til å "flyte over" (og vi er bare to!), så det er klart jeg er interessert :)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 18:10 , Blogger The Rose Hypnosis sa ...

Harmoni er hjertelig velkommen til mitt hjem :) Med en 2 mnd gammel pike og en 2 åring i hus blir det lett endel rot og skrot før ryddegenet får tid og ork til å hive seg rundt.
Klem klem

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 18:29 , Blogger Turid sa ...

Dette vidundermiddelet kan en vel ikke si nei til;-)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 19:56 , Blogger Rigmor sa ...

genialt! Den teen er jo perfekt for meg! hehe.. tenk å kunne se alt slik da ;) lykke til med trekning!

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 20:45 , Blogger Elida sa ...

Eg vil gjerne ha litt rosa harmoni i klesskapet:-)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 20:54 , Blogger Kristin sa ...

Må le, fine du ;) Jo, litt rosa idyll over alt rotet hadde vært supert :)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 21:01 , Blogger LykkeLee♔ sa ...

Jeg kunne trengt rosa harmoni litt overalt om jeg skal være ærlif. likte inlegget ditt.morsome du.hilsen

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 22:06 , Anonymous Anonym sa ...

Hei:)

Kunne nok trengt litt harmoni her i heimen med to små. Føler jeg konstant går og rydder men alikevel blir det kaos igjen etter noen timer... Jeg ble oppmerksom på bloggen din etter at jeg så et dekket bord på rom 123 sine nettsider. De siste ukene har det vært min harmoni og bruke et kvarter hver kveld å se på alle inspirerende bilder,innleggog prosjekter som du viser frem i bloggen din.

gro_simonsen@yahoo.no

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 22:14 , Blogger salvie sa ...

Den Teen hørtes jo bare helt fantastisk ut. Så den vil jeg veldig gjerne få være med i trekningen om. For Harmoni i heimen er viktig!Koselig blogg du har som jeg gjerne kommer innom igjen.God sommer til deg:-)

 
Klokken 30. juni 2011 kl. 23:43 , Blogger Cecilie sa ...

Fantastisk, den teen vil eg virkelig vinne, for kven ønkjer vel ikkje harmoni :-)

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 08:05 , Blogger Mary-Anne sa ...

hee hee eee jeg ler høyt nå !
finnes ingen grenser for hva pukka te gjør ... har lagt min elsk på disse te'ene nå :D

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 12:20 , Blogger eventyrLise sa ...

Dette er akkurat hva jeg trenger nå! Sitter og ser på rotete hus, og ønsker det plutselig ble ryddig og rent.

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 15:56 , Blogger annesand sa ...

Ååå - håper jeg ikke er for sen, for her i huset, med 7 personer, tror jeg sannelig litt rosa harmoni er en dyd av nødvendighet.

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 16:15 , Blogger Tilla sa ...

Den har jeg aldri smakt, men skjønner jo nå at jeg går glipp av masse:)

Tilla(cammii85@gmail.com)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden