søndag 22. mai 2011

Søndagssøm

Jeg prøver å bli godvenner med symaskinen igjen, og siden lillebror trengte noen nye smekker (de som har vært brukt til tre barn før ser ikke særlig spenstige ut) var det et passende prosjekt.

Stoffet fikk jeg med meg da jeg var innom Tante Mie. Egentlig var jeg på jakt etter lys turkis med hvite prikker, men dette var en god erstatning.

Baksida er gul og hvitrutete og den lukkes med borrelås.




Så da er det bare å lene seg tilbake, legge beina på bordet og vente på service.

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 22. mai 2011 kl. 22:21 , Blogger Lappesola sa ...

For en deilig sjarmør!

 
Klokken 22. mai 2011 kl. 22:39 , Blogger Birthes Verden sa ...

For en herlig liten gutt :)

Flott smekke du har laget. De bilene var jo kule.

Ønsker deg en vidunderlig uke.

Klem

 
Klokken 22. mai 2011 kl. 22:40 , Blogger Marieki sa ...

Så søt smekke på en utrolig søt liten gutt:D

 
Klokken 22. mai 2011 kl. 22:54 , Blogger lise sa ...

Smekken er sikkert fin den, jeg fikk liksom ikke helt øye på den, opptatt som jeg var med å la meg sjarmere av den unge mannen!

 
Klokken 22. mai 2011 kl. 22:59 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Så fin, både barn og smekke! Og så fin blogg! Jeg henger med videre vet du! :-)

 
Klokken 22. mai 2011 kl. 23:49 , Blogger  sa ...

Nydelig liten gutt med søteste smekka :O)

Carina :O)

 
Klokken 23. mai 2011 kl. 06:03 , Blogger Unknown sa ...

Nydelig smekke og nydelig sjarmør :-)
Ha en fin dag ..

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden