lørdag 14. mai 2011

Morgenstund

Lørdagsmorgen.
Opp og hopp!










Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 14. mai 2011 kl. 22:31 , Blogger Lin K sa ...

Så koselig blogg du har! Hvordan kan jeg ha unngått å finne denne tidligere? Fant deg nå fordi du hadde det eneste festbordet som jeg fikk skikkelig feststemning av. Kanskje fordi vi akkurat har hatt en rosa konfirmasjon her her også :)

Har humret meg gjennom flere gamle innlegg her, jeg har også gjennomgått en oransje og brun barndom, og bilturer som ikke stemte helt med antallet seter ;)

Legger meg som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre.

Klem Linnette

 
Klokken 15. mai 2011 kl. 00:00 , Blogger Ingvild sa ...

Gratulerer med å være utvalgt av NIB jentene ( nesten like bra som å være nominert;) ) Heia Haugesund! Håper å treffe deg på Glansdagen:)

 
Klokken 15. mai 2011 kl. 00:02 , Blogger Ingvild sa ...

NB har lagt meg til som følger så klart :)

 
Klokken 23. mai 2011 kl. 23:36 , Anonymous Nuto sa ...

Han har Putte i blåbærskogen, sånn om min Hanna! :D

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden