mandag 7. februar 2011

Oppbevaring - en NIB-utfordring


I NIBs månedsutfordring er det denne gang oppbevaring som er tema. Når det gjelder lur oppbevaring har vi et godt stykke å gå enkelte steder. Blant annet på mitt arbeidsrom. Mens andre steder er jeg fornøyd med det vi har fått til. Som i tegne-perleskapet på kjøkken (som forøvrig er det skapet jeg reddet fra St-Hansbålet).



Perler, viskelær, fargeblyanter, linjaler, tegnebøker og ark (ligger i skuffen), playdoh og blyantspissere har fått plass i et skap. Så kan man lukke døra igjen når rommet skal være voksensone (ikke det at det skjer så ofte).



Kassen med fargeblyanter og tegnesaker kan tas ut og bæres til bordet eller hvor man vil tegne.



Og oppi eskene er det man trenger for å tegne, perle, lime eller klistre.





Og selv om arbeidsrommet mitt ser ut som en krigssone, så er det orden i sysakene. Lett å bære med seg er den også. Jeg tror jeg er best på orden i små doser.



På lillebrorrommet har Duplo fått plass i koffert under seng, musikkinstrumenter i en liten koffert, miniduplo i en mindre koffert og bokstavklosser i en skuff fra min jobb.




Jeg gleder meg over de stedene vi får oppbevaringen til å fungere og jobber stadig med nye løsninger for andre steder i huset.

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Klokken 28. desember 2011 kl. 12:04 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Ja, her var det orden i skrivesakene Herlige små skap og nattbord!

Kommentar av Kobra — februar 7, 2011 @ 6:17 pm

2.
Lekkert - og fargerikt! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen

Kommentar av SsSsS — februar 7, 2011 @ 9:49 pm

3.
hei,
så kjekt at du la att ein kommentar,
så fant eg denne fine bloggen din.

ser og at me har same lokalavis ;O)

Kommentar av Linn — februar 7, 2011 @ 9:56 pm

4.
Så mye fint og lurt! Absolutt en av mine favoritter dette. Jeg er forresten også aller best på system i små doser..

Kommentar av Kikki — februar 8, 2011 @ 1:17 am

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden