tirsdag 8. februar 2011

Innebøk

Da jeg var i barselgruppe i januar fikk jeg en idé. Hun jeg var hos hadde et lite grantre med rot i en glassvase og det var så tøft. Jeg elsker bøk (Vi har både bøkehekk og blodbøk i hagen og jeg elsker raslingen av brune bøkeblader i vinden.) og har gått med et ønske om å ha en liten bøk i et Norgesglass. Siden det har vært tele i jorda har det vært litt vanskelig, men da jeg gikk tur i dag fant jeg en fin liten bøk som jeg fikk opp med hele rota. Hvilken lykke!

Nå gjenstår bare å se om jeg får den til å få blader.







Jeg har fått inn mange gode forslag fra folk som kan stave, men det er fortsatt plass til flere. Svar må jeg ha innen torsdag, det vil si at jeg trekker på fredag.

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 28. desember 2011 kl. 12:00 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Blader får den nok, men lautrær som står inne følger årstidene de også. Så du må nok sansynligvis vente til våren. Vi hadde et fint lite bjørketre i potte, og det slapp alle bladene om høsten. Så da var det ikke så mye stas med det før neste vår igjen.

Kommentar av mimouna — februar 8, 2011 @ 2:31 pm

2.
Veldig god ide, kjempetøft:-))

Kommentar av Anne — februar 8, 2011 @ 7:31 pm

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden